Skoči na glavno vsebino

3. DAN

Dan smo začeli kot običajno z zajtrkom in dopoldan preživeli na tekaških progah. Kosilo smo hitro pojedli, saj nas je čakal zanimiv pohod do planine Zajamniko po poti, ki smo jo načrtovali že včeraj. Prelepo je bilo! Po večerji smo si ogledali še zanimiv dokumentarec o Triglavskem narodnem parku in imeli videoanalizo tehnike teka na smučeh. Kar nekaj novega smo se naučili.

Jutri dopoldan bomo še pridno vadili in se po kosilu odpravili proti domu.

2. DAN

Zbudili smo se v prelepo jutro med Pokljuškimi gozdovi. Po okusnem zajtrku smo si kaj hitro nadeli smuči in se podali na takaške proge, kjer nas je čakala prelepo urejena proga. In smo vadili, in vadili… 🙂

Po kosilu nas je čakala zanimiva predstavitev poklica vojaka. Poleg predstavitve dela vojaka so učenci ponovili tudi prvo pomoč in si lahko celo nadeli nekaj vojašje opreme.
Tudi popoldan smo pridno vadili na tekaških progah, za konec dneva pa smo skupinsko načrtovali pot za jutrišnji pohod.

Primož Plazar in Luka Pirc

1. DAN

Učenci devetega razreda so v ponedeljek zjutraj z obilo dobre volje odpotovali na zimsko šolo v naravi na Pokljuko. Ob prihodu so se seznanili s pravili bivanja v vojašnici na Pokljuki, razpakirali svoje stvari in pojedli kosilo.

Po kosilu je sledila priprava na tek na smučeh in prvi tekaški koraki. Učenci so se seznanili z osnovami teka na smučeh, naredili veliko vaj za prilagajanje na tekaško opremo in začeli z osvajanjem tehnike teka na smučeh. Odlično jim je šlo! Po uspešni vadbi na snegu je sledil krajši počitek, zatem pa predavanje o teku na smučeh in zanimiva delavnica žongliranja.