Skoči na glavno vsebino

V petek, 20. novembra 2020, smo obeležili dan slovenske hrane in hkrati 10. tradicionalni slovenski zajtrk.
Projekt je zaradi zapletenih epidemioloških razmer in ob upoštevanju ukrepov za zajezitev širjenja virusne bolezni COVID-19 letos potekal drugače kot v preteklih letih, in sicer v zavetju naših domov.

V 1. in 2. razredu so učenci poslušali pravljico Hrčkova pogača in si na posnetku ogledali preprosto peko kruha.

V 3. razredu so se preko video srečanja pogovorili o projektu, pomenu zajtrka, o živilih, ki sestavljajo  tradicionalni slovenski zajtrk, spoznali nekaj pregovorov o zajtrku ipd. Učenci so se naučili pesmico in ples o čebelah, si ogledali dva izobraževalna posnetka na temo TSZ ter likovno ustvarjali na temo čebel in zdrave prehrane. Tisti, ki so imeli to možnost, so pripravili pogrinjke in tradicionalne sestavine ter zajtrkovali.

V 4. razredu je učitelj učencem podal navodilo, naj pripravijo vse potrebno za zajtrk in tako presenetijo starše. V primeru, da staršev v petek ni bilo doma, so to storili v soboto ali nedeljo. V petek zjutraj so imeli video srečanje, na katerem so se pogovorili o pomenu zajtrka, o delu čebel, o lokalni ponudbi sadja in se strinjali, da je v tem času lokalno boljše od uvoženega.

V 5. razredu so otroci zjutraj zase oz. za svoje družinske člane pripravili pogrinjke in sestavine za tradicionalni slovenski zajtrk. Z učiteljico so se nato preko video konference pogovarjali o pomenu zajtrka in čebel. Ogledali so si film o čebelah in njihovi vlogi v naših življenjih. Pogovorili so se o nadaljevanju dneva, saj so učenci morali speči pecivo. Na voljo so imeli tri recepte ali pa so se odločili za svojega. Pomagati so morali tudi pri pripravi kosila. Fotografije so nato naložili v spletno učilnico.

Na predmetni stopnji so imeli učenci zajtrk na daljavo. Ob 7.30 so se
učitelji preko zooma srečali z učenci. Vsi so si pripravili zajtrk in
ob pogovoru jedli pred računalnikom. Po zajtrku so si ogledali krajše
filmčke in predstavite o tradicionalnem slovenskem zajtrku. Učenci so bili postavljeni pred izziv, da sami spečejo kruh, in kar nekaj jih je ta izziv tudi sprejelo.

Učiteljice in učitelji

Dostopnost